marți, 22 decembrie 2009

Asht.Ku grr

Si pentru ca azi am vizionat un film dragut cu Ashton Kutcher( my favourite ) m-am gandit sa scriu aici cat de mirific si mirobolant mi se pare el.
Tipu' nu e de o frumusete exagerata ,dar are ceva aparte si joaca incredibil :D


He is Asht.Ku
ashton kutcher Pictures, Images and Photos

ashton Pictures, Images and Photosashton Pictures, Images and Photos


A jucat in filme ca :
The Butterfly effect.



Just married
( cu Brittany Murphy care a murit ,can't believe :| ! )




What happen in Vegas


Spread :>:>



Deci tipu e chiar genial ,joaca si in drame si in comedii si se descurca de minune + ca e cute .E in 78 si e cu Demi Moore care e cu mult mai in varsta si multi considera asta o chestie nasoala ,gen ca el ar fi vrut banii ei ,dar mie mi se par draguti ei doi :D,chiar si asa.MIe imi place de mult .I used to be obssesed.I think i'm again xD.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu