joi, 31 decembrie 2009

This last shit:)

Yeah ,este sfarsitul anului ,ultima zi ,ultima sansa ca sa repari ceva gresit din anul 2009 ,dar prea putin timp.Lucrurile o iau razna acum ,e mult prea putin timp ramas pentru a mai schimba ceva ,but who cares? Oricum vine un nou an ,noi prieteni ,noi hobby-uri ,noi oportunitati ,noi necazuri ,blabla multe chestii noi .Sau ...totu' ramane la fel.Nu stiu si nici nu vreau sa stiu ce-mi va rezerva 2010 ,mi-e frica de previziuni si chestii din astea + ca n-ar mai fi deloc palpitant sa stiu dinainte.So la multi ani ,everyone :) si la multi ani mie pentru ca btw e si ziua mea azi:">xD( trebuia sa o spun,la naiba :)) ).Eh ,sa petreceti fericiti si toate chestiile banale care se ureaza inaintea venirii noului an.
Pupix,Gaura.
Btw ,uitaseeem.Am descoperit o melodie foarte draguta(defapt mi-a dat-o un tip:) ),care are un titlu sugestiv asa pentru terminarea unui an :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu