duminică, 27 decembrie 2009

Bam!

Hai Craciun Fericit ,everyone :)(CU INTARZIERE)
>:D<

Asa ,deci ma uitam prin telefon si am gasit ceva prin ciorne:
"Ana are mere.Ana o sa aiba si pepene.Alina ii face poze Oanei.Laura e o gaura neagra nebuna dar o iubesc tampita cum e ea .Oana e bebelusha familiei si cel mai nou membru deci cea mai iubita dintre toate .Frank e o super oaie pe care toate o iubim.Alina are cele mai multe porecle pe care le poate avea cineva.Eu ,Ana sunt cea mai dificila persoana in viata ,dar ele ma suporta asa cum sunt,inca nu-mi dau seama cum asa .Eu il vreau pe Petre ,dar il iubesc pe Iustin .alina maine o sa se combine cu X.Eu m-am saturat sa scriu chiar daca sunt fascinata de telefonul Laurei .Asa ca Xoxo muah muah v-am pupal pe palarie pentru ca n-aveti una.Param pam ,sha la la la gata fuuuur telefonuuu Laurei ...Mwhaha.half evil babe.Va iubesc pe toate ,gagicilor ! Muuuult !"
- by Banana :)
Mdeah si asta se intampla cam ieri in Downtown cand Banana nu vorbea cu mine ,dar acum totu e bine si frumos ,ne iubim si astea.
Tralala ,bla bla
Pupix from Gaura :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu