vineri, 18 decembrie 2009

Destainuri.Suferinta si chin .

Incep prin a spune ca sunt inghetata si roz ,dar nu asta e ceea ce conteaza.Profit de acest moment in care capul meu nu este intocmai unde trebuie (sta cam inclinat) pentru a marturisi ceva socant.Intradevar socant! De mai bine de 10 ani se intampla un lucru foarte ciudat cu golul din mine.Fiecare gaura are fundu' si limita ei(you know what i mean) .Ei bine,gaura din mine nu are limite.Eu sunt o gaura mai speciala si vreau sa spun ca dragostea pe care o port compatrioatelor mele Bulina,Banana si Crancy este infinita eterna ,interminabila(si as putea adauga n'spe mii de sinonime din astea).Gen ,stiti cand va visati cazand in gol?Nu ajungeti niciodata cu picioarele pe pamant.Asa is si eu.Plutesc ,eman iubire si primesc(vai ,ce stare am=)) ) Le iubeseeeesc.Dar urasc iarna .Mama ei de iarna uda si friguroasa [-(.Ihhhh.Dar nu-i nimic ,am o stare de om care pluteste pe norishoru lui=)) hehe.Va iubesc :)

Aceasta fu declaratia mea :x=)).Don't cry ,babies !
Va pupa Gaura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu