duminică, 20 decembrie 2009

The twist.

Ahaa,cat am asteptat sa ma (re)introduceti in conferinta zilelor negre xD.Hai baa,am mai zis ,il facem piftie ca tot vine Craciunu:>.And we wish you a Merry Christmas ,we wish you a Merry Christmas [...](Lenespa :">)
Totusi ,poate sarbatorile sau mai stiu eu ce au facut minuni.Guess what? Don'soara "nu-mi place roz" si-a cumparat telefon roz -_-.
Photobucket -> this is the one :o
Mdeah si nu stim ce sau cine a determinat-o pe micuta Crancy sa aleaga un telefon atat de roz si cu desene ,dar sigur e ceva la mijloc,probabil vreo putere divina ,vreo influenta martiana.who knows?Chestia e ca nu se stie ce a determinat-o sa-si ia un tel.pink si sweet( sau se stie).Cauza ar putea avea si nume sau poate doar bucuria de a intampina sarbatorile ,desi nu cred.Oricum is revoltata.Mai acum ceva timp auzeam "nu mai purta roz" and now... fo0ck you ,honey :*


Asta asa ca ati scris voi despre conferinta aia de zile negre .. vin si eu cu o explicatie .. ieri a fost ziua neagra, ziua mea neagra. Sau,altfel spus,apogeul unei perioade negre. Si asta e de bine, s-a terminat. Sau,cum as fi spus eu in zilele mele bune, c'est fini la comedie. :-)
Comedia naibii. Adevarul e ca ma simt mai linistita acum ca stiu exact cum stau lucrurile.. si imi reiau viata exact de acolo de unde am lasat-o acum vreo 4 luni. Sau.. creatura infernala is back !
Fetelor, nu faceti piftie pe nimeni. Stiu ca in ultima vreme sunt o scorpie razbunatoare da' acum nu prea am motive. Si stiti ceva? Vine Craciunul !
PS (pt. Banana) : Am scapat de Iulia ceea ce inseamna ca iesim la o barfa cofeinizata. :>

Bulina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu