luni, 21 decembrie 2009

Our History .

Chestii ,perle ,tralala (ne apartin si ne definesc).
Enojoy it ! pupix:*


...................................................

"Da-te-n pufi meu!"
"Nu dansezi rumba cand te fo0ti!"
"Vreau si eu un kil de cur"
"De ce imi place mie Craciunul? Ca injur mai des de Paste! Pastele ma-sii!"
"Te iubesc,tu,p*zda!"
"Mos Craciun! ;;) Cartofi prajiti? :D"
"Baietii ar trebui sa fie livrati cu tot cu manual de instructiuni"
"I. este ca un gandac d-ala urat mirositor"
"Oaia mea preferata! Stai.. esti singura mea oaie.."
" - O m*ie mica acolo :>
- Nuuu! Sau .. poate lu' fi-su:-?"
"Dar E BANII MEI!"
"Gaura se transforma incet ,dar sigur intr-o pitzipoanca."
"Am si eu fake-uri ca ale tale."
"-Oi,oi,oi! R: -Au ,au ,au !"
" Roz,roz,roz,roz!Verde,verde,verdee!"

*se vor mai adauga pe masura ce ni le amintitm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu