miercuri, 16 decembrie 2009

Cadeeee Fulgu'

lol Pictures, Images and Photos


Gaura spune:

Am nevoie de o doza de inspiratie.Azi am avut destula,se mai duce si asta uneori.
Ma rog,A venit frigu' si pe mine nu m-ar deranja prea tare daca nu as avea un ochi defect: conjuctivita:-j.Totul in jur e alb si stralucitor ,fulgii mari cad pe strada si copacii sunt imbracati in hainele frumoasei ierni-e nah =)).Asa ,ieri a fost prima zi de ninsoare( una dintre multele "Prima zi ")in iarna asta.M-a sunat Bulina si mi-a zis sa iesim in formula completa sa facem poze si sa ne udam putin (* nu-mi place sa ma ud)Si totusi..imi suradea ideea.Ma duc sa-mi fac dus ,imi iau niste haine si Boss incepe vestita predica: "Unde te duci pe frigu' asta cu ochiu asta?"cacat",am zis.Pana la urma a plecat Bossu' la servici si eu am iesit cu Bulina si Crancy.Dupa ce am mers cu Bulina vreo 30705358 kilometrii pana la sediu masii RDS mi-au inghetat nu numai membrele ,da si ochiu.Fu fain oricum.Aia multi kilometrii ( care erau defapt vreo 2 sau mai putin) am cantat colinde in stil propriu si am alergat ca nebunele de caini.In statie la 76 am intalnit un tip dubios care se uita intr-un mod extrem de dubios la noi,dar nu a fost panica.Totu' frumos ,da' ud.Si totusi ...prefer vara:




Banana spune :
Frate mie nu`mi place iarna.
Nu`mi place frigu care imi intra prin haine si imi face si ultimul oscior din corp sa`mi tremure.
Urasc ideea de a purta o gramada de haine.
Nu`mi plac bulgarii de zapada si duritatea lor.
Nu`mi place mocirla cauzata de iarna.
Si totul e diferit iarna.
Nu am cuvinte,Nu`mi place. CINEVA SA NE ADUCA VARA INAPOI!


Bulina spune :
În primul rând eu sunt mai "tru" aşa şi scriu înclinat :P.
Şi de ce asta? Pentru că mie îmi place iarna .. adică.. îmi place şi dacă ignor latura mea materialistă care se gândeşte la cadouri (cam multe pentru o singură lună .. ziua mea + Crăciun) .. poate se enervează fetele şi nu mai primesc nimic, să vezi drăcia dracului cum mi se taie mie de iarnă şi de tot :)).
Sau nu.. ok, aia a fost Bulina cea materialistă .. Bulina asta de zi cu zi zice că iarna e magică .. chiar este cu toate că de multe ori ajung acasă cu nervii făcuţi praştie din cauza traficului,mocirlei sau vreunui bulgăre care mi-a întins rimelul. Da' sunt lucruri fireşti, se întâmplă.. iarnă de iarnă .. aceeaşi poveste. Aceeaşi speranţă, acelaşi dor. Eu,personal,am o problemă .. întotdeauna sunt singură dar îndrăgostită iarna. Şi cu toate astea îmi place. :))
Şi despre ieri.. prima ninsoare pe care eu m-am făcut că n-o văd şi am ieşit fără căciula&co. Am cărat-o şi pe Gaura după mine să-mi plătesc nenorocirea aia de factură la telefon, casiera s-a uitat urât la mine pentru simplul fapt că n-am înţeles ce a zis (nu mai ai voie nici să ai urechile înfundate la ăştia de la RDS,să-ţi bagi picioarele).. şi despre colindele noastre în variantă mai puţin ortodoxă.. cum ar fi să mergem din uşă în uşă cântând aşa ceva? Mhm .. mi-e teamă că în loc de bani am primi mături.. da' în cap. Am scris cam mult şi nu vreau să mă taxeze fetele pentru fiecare rând în plus, le ştiu eu că sunt scorpii.
Să trăiţi bines şi .. o iarnă faină !




Crancy spune:
Ita la ea dom'le ne face scorpii.
Revenind la subiect, mie imi place iarna. E anotimpul meu preferat si, spre deosebire de Bulina, nu sunt niciodata singura in perioada asta. Da, ma laud.
Un sfat pentru viata : rimel si dermatograf waterproof, sper ca cel care le-a inventat, daca mai traieste, sa primeasca tot ce isi doreste de Craciun (o vorba buna la Mosu' pentru ea sau el).
Mi-am luat si eu portia de bulgari in cap dar asta nu ma face sa stau in casa.. ador cum arata parul meu acoperit de fulgi de zapada. Ati observat ca nu poti sa gasesti doi identici?
Lui nu ii place iarna. Pentru asta o sa il tavalesc putin prin zapada, sa se invete minte. Cum adica "nu vreau sa ninga"?
Singurul dezavantaj e tata. Parca singurul lui scop cat timp e in concediu este sa ma faca pe mine sa regret ca sunt in vacanta.
In rest, toate bune si frumoase. Sarbatori fericite si ... ne mai citim pe aici .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu