luni, 21 decembrie 2009

SSDD (:-j)

Crancy spune :

Pentru ca nu am mai postat de mult si exista riscul ca cvartetul nostru sa se transforme in trio daca nu imi fac simtita prezenta, m-am gandit sa mai scriu si eu cate ceva.
Conferinta zilelor negre o sa aiba si partea a 2-a, va asigur. Trebuie sa negociez cu Gaura, Bulina si Banana sa vad daca imi permit sa fac publica macar o parte din ea. (:">)
Ma gandeam ca acest blog trebuie sa ne reprezinte, dar totusi, eu fara animale? (reclama la parodontax)
Asadar si prin urmare, le rog pe domniile voastre sa isi intrerupa putin viata agitata si sa voteze animalutul pe care ar vrea sa il intalneasca de fiecare data cand ne viziteaza (xD)
Ce animalut ati vrea sa avem?
caine
pisica
peste
hamster
maimuta
  
pollcode.com free polls

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu