joi, 17 decembrie 2009

Ghici ce! Nu-ti zic

Ghici ce! Nu-ti zic:>




Se face ca o data era ziua Bulinei .Inainte cu o zi de aniversare toate bune si frumoase ,tralala si Bulina da call la prietena Gaura ca sa o insoteasca pana la supermarket sa cumpere haleala plina de E-uri ( pentru ca Gaura intotdeauna a considerat ca Bulina cumpara chestii necomestibile,dar aparent bune).Cu ocazia micii plimbari de cativa metrii din fata blocului si pana la magazin ,Bulinutza si Gaurica poarta o conversatie despre baieti ,haine ,chestii si nu uitam ,cel mai important ,aniversarea Bulinei .In timp ce Bulina se hotaraste ce suc plin de E-uri cumpere( care deobicei este Po0psi) isi aminteste ca Banana i-a cumparat un cadou si asa incepe discutia noastra despre curiozitate:

Bulina: mi-a zis Banana ca mi-a luat cadou! (Exclama cu stupoare)

Gaura: so? Toata lumea ti-a luat cadou.Eu ti-am luat deja cu Crancy:p.

Bulina( cu sclipiri in ochi): ce mi-ati luaaat?;;)
Gaura: o sa vezi maine (BIG SMILE

Bulina: nuuu.n-am rabdaree .Spune-mi acum !( pune in practica tehnica genelor lungi si flexibile *si asta ne adduce aminte de atunci cand si-a prajit Bulina genele de la ochiu :-?..Unu din ei :-j xD) – drept, va spun eu !

Gaura: nu-ti spun maaa ! lasa-ma .ai rabdare

Bulina: te rog !! (deja disperata)

In timp ce Bulina se indreapta catre casa de incasat lovele cu cosul plin de mancare mai mult sau mai putin comestibila ,Gaura se hotaraste sa-i dea un indiciu:

Gaura: e legat de S:>

Bulina (tresare,mai mai ca arunca toate chestioarele de halit *dar spre nefericirea Gaurei n-a aruncat nimic defapt) : ce ? adicaa? Spuneee-mi

Gaura : pai da .are legatura cu el:P

Ma rog ,in sfarsit ajung pustoaicele pe acasa unde se continua discutia

Bulina: e cumva un Scooby doo de plus?(Flippy(BIG) eyes FTW)
Gaura: nu stiu.Poate(Big SMILE GIRL –Smug smug)

Bulina: ah ,deci asta e .
Gaura:Nu chiar.
Bulina: aah stiu ,mi-ai luat un tricou pe care scrie “I love Scooby Doo” <3(Heart ,! Asa rau e ?Heart or maybe HURT HURT :-/) >

Gaura: daaa.poate…asta ti-am luat.ramai la ideea ta.

Gaura ii da gara pentru ca trebuie sa se care acasa ,asa ca o lasa pe bulina cu gandul la tricoul cu [Scooby dooby doooo]

Bulina se retrage pe scaunelul confortabil de la calculator si incearca sa afle de la cealalta jumate vicleana despre cadoul ei:

Bulina: Bulina:Bai ,Gaura zice ca e legat de S.Ce naiba mi-ati luat?

Crancy: ehhh:> surpriza.vezi maine( Reclama la Parodontax:D)

Crancy : daca vrei iti mai dau un indiciu : e ceva auriu, cu instructiuni de utilizare in franceza.

Bulina: Disney?

Crancy: neah.

Bulina: imi iau o bere si ma mai gandesc (aici e problema)

Dupa 5 minute

Bulina: figurina sau plus?

Crancy: nimic.

Bulina: (aici un mare BIIIP, parea sa se apropie) cana? Tablou? Carte?

Crancy: dar tu idei mai inspirate n-ai? (mwhahahaha )

Bulina: e (:-?) un Scooby doo vorbitor in franceza

Crancy: nu (LOL)

Bulina: Un caine! Viu!

Crancy: auriu?

Bulina: si care se numeste.. Maurice. Ca sa fie frantuz.

Crancy: si cainele are instructiuni de utilizare in franceza (:-@)

Bulina: scrise de tine.

Crancy: femeie, eu nu stiu franceza!

Bulina: atunci scrise de Gaura. E ceva cumparat?

Crancy: da

Bulina: mamaliga ma-sii, un vibrator desenat.

Dupa 1 minut de gandire profunda (foarte profunda)

Bulina: de ce taci?!

Crancy: ii scriam lui..

Bulina: aa ma speriasem. E o perna! Care sforaie sau canta in franceza! Perna sforaie in franceza!

Crancy: ok las-o asa( lol)

Bulina: mi-ai furat o parte din creier?

Crancy: si l-am facut auriu…

Si cum aceasta conversatie nu duce la nimic ,va anuntam ca nici acum nu se stie ce va primi Bulina defapt ,daca vreti sa aflati RAMANETI APROAPE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu